Kymmenen suomalaisurheilijaa suuntaa yleisurheilun MM-hallikisoihin – "Jokaisen urheilijan tavoitteena on kauden paras suoritus"
Suomi osallistuu kymmenen urheilijan joukkueella yleisurheilun MM-hallikisoihin Glasgow'ssa Skotlannissa. Kilpailut järjestetään 1.–3. maaliskuuta.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.