Murto varmisteli terveyttään kohti arvokisojen täyttämää kesää – MM-seiväsfinaali jäi kesken
Wilma Murto otti varman päälle ja jätti jalkakivun takia sisäratojen MM-kilpailuissa seiväsfinaalin kesken lauantai-iltana. Murto lähti Glasgow'ssa kilpailuun mitalitavoitteella, mutta ei pystynyt ponnistamaan rimaa kohti kuin kolmessa kilpailuhypyssä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.