Wilma Murto kertoi kohutusta loukkaantumisestaan: "Kuulostaa pahalta omaankin korvaan"
Seiväshyppytähti Wilma Murto koki kovia maaliskuun alussa Glasgow'ssa kisatussa sisäratojen MM:ssä, kun kisa jäi jalkakivun takia kesken. Tiistaina Murto päivitti tilannettaan ja kertoi akillesjänteestä löytyneestä repeämästä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.