Wilma Murto hyppykunnossa – kesän avaus ensi viikolla
Seiväshyppytähti Wilma Murto palaa kilparadoille Lahden GP-kilpailussa 24. toukokuuta, kertoi Urheiluliitto. Murto loukkasi akillesjännettään Glasgow'n MM-hallikisoissa maaliskuussa ja kevät on mennyt vammaa kuntouttaessa, mutta nyt Murto on kilpailukunnossa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.