HS: Jyväskyläläinen emeritusprofessori Antti Mero vaatii lisää koululiikuntaa
Jyväskyläläinen pitkän linjan urheiluvaikuttaja, liikuntafysiologian emeritusprofessori ja yleisurheiluvalmentaja Antti Mero on huolissaan suomalaisten lasten kunnosta. Mero vaatii Helsingin Sanomien haastattelussa, että peruskouluun pitäisi ehdottomasti saada lisää liikuntaa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.