Tommi Roimelan kommentti | Euroopassa on menossa virkistävä jalkapallokausi, kun kaikkein suurimmilla on sitkeä syysyskä
Kenties ei pitäisi iloita, kun jollain ei mene niin hyvin kuin yleensä. Mutta onpahan Euroopassa menossa virkistävä jalkapallokausi, kun viime vuosien kestomenestyjät eivät nyt rallattele voitosta voittoon.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.