Cityn rämpiminen jatkui Evertonia vastaan – "Emme saaneet aikaan haluamaamme tulosta"
Manchester City -sympatioistaan tunnetun Oasis-yhtyeen Roll with It -kappale saatteli tapaninpäivänä pettyneitä City-faneja ulos Manchesterin Etihad-stadionilta – tai niitä, jotka katsomossa loppuun saakka jaksoivat sinnitellä. City koettelee jalkapallokannattajiensa sietokykyä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.