Uutissuomalainen: Elektroniikan myynti on kasvanut koronaviruskriisin aikana, käyttöä on niin työssä kuin viihteessä
Kodinelektroniikan myynti on kasvanut koronaviruskriisin aikana, kertoo Uutissuomalainen. Juttuun haastateltujen asiantuntijoiden mukaan sekä etätyöhön tarvittavien laitteiden että viihde-elektroniikan myynti on lisääntynyt, kun ihmiset tekevät etätöitä ja viettävät entistä enemmän aikaa kotona.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.