Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Uutissuomalainen: Elektroniikan myynti on kasvanut koronaviruskriisin aikana, käyttöä on niin työssä kuin viihteessä

Kodinelektroniikan myynti on kasvanut koronaviruskriisin aikana, kertoo Uutissuomalainen. Juttuun haastateltujen asiantuntijoiden mukaan sekä etätyöhön tarvittavien laitteiden että viihde-elektroniikan myynti on lisääntynyt, kun ihmiset tekevät etätöitä ja viettävät entistä enemmän aikaa kotona.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.