Elinkeinoelämän järjestöt: Työterveyttä hyödynnettävä koronarokotuksissa
Elinkeinoelämän järjestöt vetoavat maan hallitukseen, että se velvoittaisi kuntia hyödyntämään työterveyshuoltoa koronavirusrokotuksissa. Vetoomuksen ovat esittäneet Elinkeinoelämän keskusliitto, Keskuskauppakamari, Perheyritysten liitto ja Suomen Yrittäjät.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.