Valtaosa on ollut tyytyväisiä etätyön sujumiseen koronan aikana – suosituksista huolimatta vain niukasti alle puolet teki etätöitä viime vuonna
Etätyötä tehneistä suomalaisista peräti 92 prosenttia on ollut tyytyväisiä etätyön sujumiseen koronatilanteen aikana, ilmenee vuoden 2020 työolobarometrin ennakkotiedoista .
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.