SAK ja STTK tyytyväisiä kehysriiheen, EK, Palta ja Yrittäjät pettyivät tuloksiin
SAK kiitteli hallituksen kehysriihen tuloksia ja katsoi, että on oikea järjestys ensin lieventää koronakriisin aiheuttamia ongelmia ja keskittyä kestävyysvajeen kuromiseen vasta myöhemmin.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.