Kauppakeskus Iso Omena evakuoitiin Espoossa akkujen kuumentumisen vuoksi – tilanne ohi ja asiakastilat jälleen auki
Espoon Matinkylässä sijaitsevan kauppakeskus Ison Omenan toiminta on palautumassa jälleen normaaliksi, kertoo Länsi-Uudenmaan pelastuslaitos Twitterissä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.