Hotellihuoneessa täytyy olla hienompaa kuin kotona – "Huoneen pitää olla sellainen, ettei asiakas lähde sieltä kuin repimällä", määrittelee sisustusarkkitehti Jaakko Puro
Hotellinjohtaja Satu Järvelä sanoo, että asiakkaalle pitää tulla vau-efekti heti, kun tämä avaa hotellihuoneen oven.
Hotellihuoneko tylsä ja mitäänsanomaton? Ja samanlainen, menitpä minne hyvänsä?
Haluatko lukea koko jutun?
Tilaa digi ja lue juttuja rajattomasti.
Digitilauksen sisältö
- Lansi-Uusimaa.fi-verkkopalvelun rajaton käyttöoikeus vuoden jokaisena päivänä
- Näköislehti ja digiliitteet
- Uutissovelluksen ja päivän lehti -sovelluksen käyttöoikeus (iOS ja Android)
- Lukuoikeus sinulle ja kolmelle perheenjäsenellesi
Oletko jo tilaaja? Kirjaudu