Hallitukselta odotetaan linjauksia koronatilanteen hoidosta – esille ovat nousemassa ainakin anniskeluravintoloiden aukiolo ja uudet koronatuet
Hallituksen koronaministerit jatkavat tänään neuvotteluja mahdollisesta ravintolasulusta ja uusista koronatuista. Aamulla ministeriryhmän ohjelmassa on ollut epidemian tilannekuva. Sen jälkeen neuvottelussa on tauko. Vasta iltapäivällä alkaa vääntö siitä, pitäisikö kaikki ravintolat sulkea kuten sosiaali- ja terveysministeriö (STM) on halunnut tai vain baarit ja pubit, kuten Terveyden ja hyvinvoinnin laitos (THL) on suositellut.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.