Hoitajien "rokotepakko" astui voimaan – hoitajapulassa työarjen sujuvuus huolettaa
Laki hoitohenkilökunnan rokotevelvoitteesta astui voimaan tänään tiistaina. Tästä lähtien riskiryhmäläisten kanssa lähikontaktissa työskentelevillä hoitajilla ja lääkäreillä pitää olla täysi rokotesuoja koronavirusta vastaan tai puolen vuoden sisällä sairastettu covid-tauti.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.