Metsäteollisuuden toimitusjohtaja Timo Jaatinen jättää tehtävänsä 12 vuoden jälkeen
Metsäteollisuuden toimitusjohtaja Timo Jaatinen on irtisanoutunut tehtävästään. Jaatinen kirjoittaa etujärjestön nettisivuilla , että 12 vuoden jälkeen on hyvä aika lähteä. Uuden toimitusjohtajan hakuprosessi on käynnistetty.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.