Apteekkariliitto: Apteekkien pitää olla tiivis osa terveydenhuoltoa – "Mitä saavutetaan, jos kauppa tulisi omistajaksi?"
Apteekkariliiton toimitusjohtaja Merja Hirvonen torjuu Kaupan liiton toiveen apteekkien omistajuuden vapauttamisesta. Hän muistuttaa, että lääkkeiden hinnat ovat laskeneet saman aikaan, kun muiden hyödykkeiden hinta on noussut.
Apteekkien sääntelyä ei pidä alkavalla vaalikaudella keventää vaan muuttaa niin, että apteekit ovat entistä tiiviimmin osa muuta terveydenhuoltoa, sanoo Apteekkariliiton toimitusjohtaja Merja Hirvonen.
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.