Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Keuruulainen Kaarina todisti hävittäjäturman nyt jo toisen kerran – "Kone lensi hyvin matalalla, sitten kuului kova pamaus"

Keuruun Haapamäellä asuva Kaarina Keto ihmetteli iltapäivällä, kun Ilmavoimien koneet lensivät matalalla. Koneet ovat lennelleet Kedon kodin yläpuolella useamman kerran, mutta maanantainen jylinä sai naisen poistumaan talosta ulkosalle ja tähyämään taivaalle. Äänimaailma ja koneiden matala lentokorkeus ihmetyttivät.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.