Keuruulainen Kaarina todisti hävittäjäturman nyt jo toisen kerran – "Kone lensi hyvin matalalla, sitten kuului kova pamaus"
Keuruun Haapamäellä asuva Kaarina Keto ihmetteli iltapäivällä, kun Ilmavoimien koneet lensivät matalalla. Koneet ovat lennelleet Kedon kodin yläpuolella useamman kerran, mutta maanantainen jylinä sai naisen poistumaan talosta ulkosalle ja tähyämään taivaalle. Äänimaailma ja koneiden matala lentokorkeus ihmetyttivät.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.