Näyttelijä Aku Hirviniemi jää pois Helsingin kaupunginteatterin tuotannosta – kertoo hakeneensa ammattiapua
Näyttelijä Aku Hirviniemi julkaisi tiistaina Instagramissa anteeksipyynnön asiattoman viestintänsä vuoksi. Hirviniemi sanoo tehneensä virheitä, joita katuu ja pyytää anteeksi kaikilta, joita hänen toimintansa on loukannut.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.