Kysely: Lähes puolet suomalaisista pitää oman kunnan terveyspalveluja riittämättöminä
Joka toinen suomalainen pitää oman kunnan terveyspalveluita riittämättöminä, selviää Kunnallisalan kehittämissäätiön tuoreesta kyselystä. Vielä vuonna 2018 tätä mieltä oli vain joka kolmas.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.