Hallitus selvittää ylioppilaskuntien pakkojäsenyyden poistoa – Asiantuntija: "Tahtotila asian muuttamiseen on puhtaasti poliittinen"
Yliopiston opiskelijoiden on nykyisin kuuluttava ylioppilaskuntiin ja maksettava niille jäsenmaksua.
Hallitus on käynnistänyt selvityksen ylioppilaskuntien pakkojäsenyydestä luopumisesta. Selvityksen on määrä valmistua lokakuun loppuun mennessä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.