Arkkitehtuuri- ja designmuseolle valtiolta 60 miljoonaa euroa – uusi museorakennus tarkoitus ottaa käyttöön vuonna 2030
Valtio varautuu rahoittamaan Suomen arkkitehtuuri- ja designmuseosäätiötä tänä ja ensi vuonna yhteensä 60 miljoonalla eurolla. Pääoman tuotolla on määrä rahoittaa museotoimintaa Helsinkiin tulevassa uudessa rakennuksessa.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.