Läheisten vierailut riskiryhmiin kuuluvien hoitopaikoissa ja asumispalveluissa päättyvät kokonaan
Suomessa on tällä hetkellä tehohoidossa yhden tai kahden käden sormilla laskettava määrä ihmisiä, kertoi johtaja Mika Salminen Terveyden ja hyvinvoinnin laitokselta (THL) valtioneuvoston tiedotustilaisuudessa torstaiaamuna.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.