Viranomaiset alkavat tiedottaa tehohoidossa olevien määrästä – paikkojen määrää pyritään kasvattamaan tuhanteen
Viranomaiset alkavat tiedottaa koronaviruksen varalta testattujen määrästä. Samoin tiedotetaan sairastuneiden sekä sairaalahoidossa ja tehohoidossa olevien määrästä, sanoi sosiaali- ja terveysministeriön kansliapäällikkö Kirsi Varhila ministeriön tiedotustilaisuudessa. Tällä hetkellä tehohoidossa on viisi ihmistä.
Kirjautuneille
Tämä juttu on maksuton
Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.