Tilaa

Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Viranomaiset alkavat tiedottaa tehohoidossa olevien määrästä – paikkojen määrää pyritään kasvattamaan tuhanteen

Viranomaiset alkavat tiedottaa koronaviruksen varalta testattujen määrästä. Samoin tiedotetaan sairastuneiden sekä sairaalahoidossa ja tehohoidossa olevien määrästä, sanoi sosiaali- ja terveysministeriön kansliapäällikkö Kirsi Varhila ministeriön tiedotustilaisuudessa. Tällä hetkellä tehohoidossa on viisi ihmistä.

Tämä juttu on maksuton

Pääset lukemaan jutun kirjautumalla tai luomalla maksuttoman tunnuksen.